BOINC BURP - Big and Ugly Rendering Project

Diskuse k ostatním BOINC projektům (beta, alpha verze atp.)

Moderátoři: zdespi, Moderátoři

Honza
 
Příspěvky: 4322
Registrován: úte lis 30, 2004 10:50 am

BOINC BURP - Big and Ugly Rendering Project

Příspěvek od Honza » úte bře 01, 2005 10:25 am

A dasli projekt pro BOINC ma nazev BURP aneb Big and Ugly Rendering Project)

Znalci distribuovanych projektu nebo ti, co se zabyvaji 3D grafikou a renderovanim jiz vi, ze:
- renderovani je zpravidla narocne jak casove, tak na operacni pamet
- jiz davno se uloha (resp. renderovani jednotlivych snimku) disitrbuuje mezi vice pocitacu.

Mezi nektere verejne projekty tohoto typu patri napriklad Internet Movie Project

Mno, asi uzral cas podniknout neco takoveho pod BOINCem.
Takze - BURP

Honza
 
Příspěvky: 4322
Registrován: úte lis 30, 2004 10:50 am

Spendable Cobblestone

Příspěvek od Honza » pon bře 21, 2005 6:10 pm

Na diskuznim foru BURPu se objevila zajimava idea.
Za kazdy vyrenderovany snimek dostanete nejaky ten kredit (klasicky cobblestone) a zaroven spendable kredit (tedy 'utratitelny'). Utracet ale nebudete moci penize, ale dalsi ulohy k renderovani. Proste muzete si nechat v projektu spocitat take nejakou animaci - do vyse vaseho spendable kredit, ci pripadne ji nechat zaradit a ona by se pocitala, pokud by nebyla priorita pro jinou/jine.
Idea na kupovani spendable kreditu byla (zatim) zamitnuta, protoze se nejdna o komercni projekt.


BURP, unlike other projects, will need a currency - something that you get when rendering other people's sessions and spend when having your own session rendered.

For all BOINC projects you get Cobblestones for the work you do. Now, in BURP it would be a good idea to introduce the Spendable Cobblestone.

When you do work, both your cobblestone amount and spendable coblestone amount increases (with the same value). You can then spend some of your spendable cobblestones on rendering an animation.

An example:
- A newcommer has 0 CS and 0 SCS
- The newcommer renders 10 frames for some animation and now has 28.2 CS and 28.2 SCS
- The newcommer gets all excited about this and starts his own render of 3 frames at the cost of 1 SCS per frame. He now has 28.2 CS and 25.2 SCS

-------
You cannot render anything if you do not have any SCS - this is to avoid people creating accounts and rendering without contributing something in return.
-------
When submitting an animation for rendering you can decide what priority it should be given.
Low priority renders will cost almost no SCS, high priority renders will be more expensive (SCS wise) but will be rendered faster.
-------
SCS, just as CS, are non-tradeable. (To avoid abuse)
-------
From time to time official competitions can be held where the winner will get XXXX SCS
-------
Anyone have any further ideas or comments to all of the above stuff?

Honza
 
Příspěvky: 4322
Registrován: úte lis 30, 2004 10:50 am

Příspěvek od Honza » sob bře 26, 2005 2:22 pm

Jelikoz stendable credit je dost zajimava idea, samosebou se nadale vyviji.

Asi nebude uplatnen zpusob, ktery mne napadl - a sice spendable kredit za tym.
Krome poslani vlastnich dat k vypoctum bude mozne darovat spendable kredit na ruzne projekty - a tim vlastne ovlivnovat, co se bude renderovat.

Fakt zajimava myslenka jak uplatnit kredit, aby z toho nezustala jen hodna za kreditem; jak mam ten pocit u jednoho nejmenovaneho projektu... Aby SETI tolik nestagnovalo, bylo by hezke, kdyby si i uzivatel mohl vybrat, kterou cast oblohy chce analyzovat. Ne ze by to stale nebyla [zatim] neviditelna jehla v kupce sena, ale mohl by si alespon vybrat, kterym smerem chce badat.
V tomto zpusobu uziti spendable kredit vidim jednak kooperacni aspekt, druhak ze i sam uzivatel si bude moci do jiste miry urcovat, co se bude pocitat (to samoseobu nelze snadno uplatnit u klasickych vedeckcyh projektu).

Uživatelský avatar
dejvidek
Administrator
Administrator
Příspěvky: 2252
Registrován: pát srp 27, 2004 12:24 pm
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dejvidek » čtv pro 22, 2005 10:41 am

FAQ. Zde diskutujte ohledně tohoto projektu, vzhledem k tomu, že dlouhodobě BURP nejede, tak uvolnil místo jiným projektům, které poběží lépe.
dejv

:?: O co se v tomto projektu jedná?
:arrow: Projekt se zabývá renderováním 3D grafiky. Více informací obsahuje tento článek.

:?:Kde si vytvořím účet?
:arrow: Na této stránce. Postup je stejný, jako u ostatních projektů.

:?:Jak se přidám do Czech National Teamu?
:arrow: Přidat se můžete tady. Statistika je zatím pouze zde.

:?:Kolik budu na začátek tahat dat a kolik to chce paměti?
:arrow: Na začátku budete tahat 3 soubory. Dohromady mají 17MB. Jedna jednotka zabere v paměti 300MB. Pokud máte procesor s HT či dvojjádro a jen 512MB paměti, koukněte se po jiném projektu
Naposledy upravil(a) dejvidek dne pon bře 13, 2006 8:48 am, celkem upraveno 1 x.

Honza
 
Příspěvky: 4322
Registrován: úte lis 30, 2004 10:50 am

Příspěvek od Honza » pát bře 10, 2006 2:45 pm

BURP ted jede na novejsim Blender 4.34 a testuje trochu narocnejsi scenu (renderovani jednoho snimku radove v hodinach na rychle masine) a brzy prejde to public alpha faze.

Pro zajemce uvadim link na mirrory a jejich vytizeni, coz o projektu take leccos napovi... http://burp.boinc.dk/mirror/

Uživatelský avatar
PavolR
Příspěvky: 771
Registrován: stř zář 01, 2004 9:44 pm
Bydliště: BOINC.SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PavolR » pát bře 10, 2006 7:10 pm

Taky jsem dostal par jednotek, ale jenom jedna se mi vypocetla bez problemu ostatni dve mi nahlasili chybu. :(
Obrázek
Obrázek

Honza
 
Příspěvky: 4322
Registrován: úte lis 30, 2004 10:50 am

Příspěvek od Honza » pát bře 10, 2006 10:18 pm

Me se jich spocitalo vsech 5 v pohode - kolem 3 hodin, ale jedna si vzala 8 hodin. Nekteri s tim ale meli take problemy - uz pri stahovani noveho blenderu.

Velda
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: pon led 16, 2006 9:38 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velda » ned bře 12, 2006 6:39 pm

Povolili vytvareni novych uctu, takze kdo jeste nema ucet, muze si ho zridit :lol:

Uživatelský avatar
gRis
BOINC Guru
BOINC Guru
Příspěvky: 544
Registrován: úte pro 06, 2005 10:25 pm

Příspěvek od gRis » ned bře 12, 2006 7:09 pm

Slaaavaaa, mam ho! :)
Akorat mi nefacha grafika, je to normalni?

Velda
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: pon led 16, 2006 9:38 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velda » ned bře 12, 2006 7:45 pm

Asi jo, protoze me taky nejde.

Uživatelský avatar
M1.LaN
Expert
Expert
Příspěvky: 349
Registrován: ned srp 14, 2005 3:13 pm
Bydliště: Pohořelice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od M1.LaN » ned bře 12, 2006 8:15 pm

@Dejvidek - souhlasim s tebou :cry:
Jinak jsem cekal dlouho na tenhle projekt, tak jsem se taky pridal, a uz se tesim na praci :lol:
...:::Člověk jako já je buď bohem, nebo ďáblem:::...

Uživatelský avatar
gRis
BOINC Guru
BOINC Guru
Příspěvky: 544
Registrován: úte pro 06, 2005 10:25 pm

Příspěvek od gRis » ned bře 12, 2006 9:59 pm

Takže jsem musel hledat na fóru BURPu. Zjistil jsem, že kdyý se podíváte na info o WU, u které jste již dostali credit, uvidíte, co jste vyrenderovali.

Uživatelský avatar
forest
Příspěvky: 2573
Registrován: pát srp 27, 2004 12:50 pm
Bydliště: Újezd u Brna 31 let
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forest » pon bře 13, 2006 8:10 am

Hlavně všichni nováčci pozor na paměť. Tenhle projekt si bere opravdu hodně (až 300MB). Takže pokud máte HT a jenom 512MB jako já, tak na to zapomeňte rovnou :(
Toto je původní fórum Czech National Teamu, které se v listopadu 2006 přesunulo na tuto novou adresu.

Uživatelský avatar
gRis
BOINC Guru
BOINC Guru
Příspěvky: 544
Registrován: úte pro 06, 2005 10:25 pm

Příspěvek od gRis » pon bře 13, 2006 11:23 am

forest píše:Hlavně všichni nováčci pozor na paměť. Tenhle projekt si bere opravdu hodně (až 300MB). Takže pokud máte HT a jenom 512MB jako já, tak na to zapomeňte rovnou :(
Kecy, mám přesně co popisuješ a běhá mi to OK.

Uživatelský avatar
forest
Příspěvky: 2573
Registrován: pát srp 27, 2004 12:50 pm
Bydliště: Újezd u Brna 31 let
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forest » pon bře 13, 2006 12:33 pm

Kolik ti to žere paměti na jeden model?
Testoval jsem to naposled někdy v říjnu a fakt to bylo 300MB/1WU takže to furt swapovalo a výpočet trval hrozně dlouho.
Možná to ale už ošetřili, nebo se zpracovává něco méně náročného.
Toto je původní fórum Czech National Teamu, které se v listopadu 2006 přesunulo na tuto novou adresu.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů